ASIAKASPALVELU

Haluamme sinun saavan mahdollisimman nopeasti vastauksen kaipaamaasi kysymykseen. Siksi olemme luoneet tämän asiakaspalvelusivun, josta läydät helposti vastaukset kysymyksiisi ja siihe miten toimia eri tilanteissa, esimerkiksi jos haluat tehdä muutoksia valmennuslippuihisi.

Päivitämme myös tänne sivulle aina ajankohtaiset muutokset, jotta löydät vastauksen mahdollisimman nopeasti täältä ja sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

tällä hetkellä tärkeät Tiedotteet:

Päivitetty 13.11.2023 klo 16.57:

1.Onnellisuusminuutti -kirjaan liittyvät kysymykset

Mitkä ovat ensiostajan bonukset ja miten ne saa?

Katso Onnellisuusminuutin viralliset sivut ja löydät bonukset sieltä ostokohdasta. Voit esimerkiksi klikata sivulla mitä tahansa “Tilaa”-nappia ja pääset ostokohtaan.

Mistä saa lunastettua ensiostajan bonukset?

Täältä: www.saamitahaluat.fi/bonus

2.Milloin ja missä ovat seuraavat Saa mitä haluat -valmennukset

Ajankohta vuoden 2024 toiselle valmennukselle on nyt vahvistettu: 18.-19.5.2024 Helsinki, Original Sokos Hotel Presidentti

Valmennuksiemme osalta kaikki päivitykset löytyvät aina kyseisen valmennuksen virallisilta sivuilta. Saa mitä haluat -valmennus.

3.Mistä saan lisätietoja ilmaisesta koululuennosta?

Kaikki koululuentoon liittyvät kysymykset ja vastaukset sekä ilmoittautumisen löydät täältä:

www.saamitahaluat.fi/koulu

Vastauksia kysymyksiin

[1] Etsitkö tietoa valmennuksiimme liittyen (ajankohdat / paikat jne.?) Katso valmennusten omat sivut:

Saa mitä haluat -valmennus

Päivä suhteelle -parisuhdevalmennus

Elämäsi vuosi -valmennus

[2] Saan oudosta osoitteesta sähköpostia teiltä, onkohan viesti oikea?

Kaikki vahvistuksemme ja markkinointiviestimme tulevat tällä hetkellä joko osoitteesta saamitahaluat[at]v.kajabimail.net TAI saamitahaluat@t.kajabimail.com.

[3] Mistä voin kirjautua Saa mitä haluat tai Elämäsi vuosi -jäsenalueelle?

Täältä.

Mistä teidän vanha jäsenalue löytyy? Vanha jäsenalue ei ole enää toiminnassa. Ostamasi tuotteet löytyvät uudelta jäsenalueelta. Mikäli sinulla pitäisi olla tuotteita jäsenalueella, klikkaa yllä olevaa linkkiä jäsenalueelle ja pyydä salasanaa sähköpostiosoitteella, jota olet käyttänyt kanssamme. Mikäli et löydä kaikkia tuotteita, joita sinulla pitäisi olla, ota yhteyttä tämän sivun lomakkeella.

[4] Miten voin muuttaa Saa mitä haluat tai Päivä suhteelle -valmennuksen osallistumisen toiseen ajankohtaan tai ilmoittautua haluamaani valmennukseen?

SAA MITÄ HALUAT -VALMENNUS | PÄIVÄ SUHTEELLE -VALMENNUS

Näin muutat osallistumisesi toiseen ajankohtaan TAI muutat lippusi avoimeksi niin, että voit käyttää sen myöhemmin:

  1. Kirjaudu sisään jäsensivullemme täällä.
    (Olet saanut tunnukset jäsensivuille lipun oston yhteydessä tai aiemmin, jos olet ostanut / saanut meiltä verkkokurssin. Jos et muista tunnuksiasi, ei hätää: Saat uuden salasanan tuolta sivulta sähköpostillasi).

  2. Valitse "Saa mitä haluat -valmennus" / “Päivä suhteelle -valmennus” -kurssi
    (jos tätä kurssia ei näy, lippusi ei enää ole voimassa. Lippusi voimassaolo päättyy, kun se on käytettty tai kun ostosta on mennyt 24 kuukautta. Jos et ehtinyt käyttää lippuasi ajoissa tai lippusi on kadonnut, ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella).

  3. Valitse "Valmennuksen ajankohdan vaihtaminen".

  4. Valitse lomakkeesta sinulle sopiva ajankohta. Saat muutoksesta vahvistuksen sähköpostiisi.

[5] Olen joskus ostanut lipun Saa mitä haluat -valmennukseen. Mistä tiedän, että onko lippuni vielä voimassa?

Jos sinulla on voimassa oleva lippu, löydät lipun, kun kirjaudut jäsenalueelle. Kaikkien lippujen voimassaoloa pidennettiin elokuun 2021 lopussa 24 kuukaudella. Jos siis sinulla oli voimassa oleva lippu elokuussa 2021, se on saanut 2 vuotta lisäkäyttöaikaa.

  1. Löydät lippusi kirjautumalla jäsensivulle tästä. (Olet saanut tunnukset jäsensivuille lipun oston yhteydessä tai aiemmin, jos olet ostanut / saanut meiltä verkkokurssin. Jos et muista tunnuksiasi, ei hätää: Saat uuden salasanan tuolta sivulta sähköpostillasi).

  2. Valitse "Saa mitä haluat -valmennus" -kurssi
    (jos tätä kurssia ei näy, lippusi ei enää ole voimassa. Lippusi voimassaolo päättyy, kun se on käytettty tai kun ostosta on mennyt 24 kuukautta. Jos et ehtinyt käyttää lippuasi ajoissa tai lippusi on kadonnut, ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella).

Jos kurssia ei näy sinulla, mutta mielestäsi sinulla pitäisi olla lippu, ota yhteyttä tämän sivun lomakkeella. Kerro viestistäsi milloin suunnilleen olet ostanut lipun. Jos olet ostanut useita lippuja, kerro myös milloin olet käyttänyt niitä. Tämä auttaa meitä selvittämään lippusi voimassaolon. Yksi syy miksi lippu ei näy, johtuu siitä, että on ilmoittautunut johonkin valmennuksistamme ja siirtänyt osallistumisen myöhemmin myöhempään ajankohtaan, mutta siirto ei olekaan rekisteröitynyt oikein.

[6] Miten Saa mitä haluat -jäsenyyden voi lopettaa / perua?

Jos haluat perua jäsenyyden, voit perua jäsenyyden milloin vain ennen seuraavaa veloitusta. Sinun tulee tehdä peruminen itse jäsenalustalta (todella helppo ja yksinkertainen prosessi).

Tässä ohjeet: 

Kun kirjaudut jäsenalueelle, voit peruttaa tilauksesi menemällä tätä klikkipolkua eteenpäin työpöytäkoneellasi tai läppärillä (valitettavasti jäsenyyden peruutus ei onnistu applikaatiossa puhelimella):

Klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa olevaa profiilikuvaa -> valitse asetukset -> valitse laskutustiedot (sivun yläosassa) -> skrollaa alas ja paina punaista Peruuta-nappia.

Mistä tiedät, milloin seuraava veloitus on? Näet laskutustietosi yllä olevasta samasta paikasta, josta voit peruuttaa jäsenyyden.

Mitä tapahtuu, jos seuraavan kuukauden maksu ehtii mennä ennen kuin katkaiset jäsenyyden? Tässä tapauksessa jäsenyys on voimassa sinulle seuraavan maksukautesi loppuun. 

[7] Käytössämme olevat viralliset verkkosivut:

Jos epäilet, että jokin sivu ei ole meidän oma sivu, tästä voit tunnistaa käytössämme olevat domainit. Erityisesti ostotilanteessa on hyvä tarkistaa, että on meidän omalla sivulla eikä kopioidulla huijaussivulla. Huijaussivun tunnistaa yleensä siitä, että sen domain/verkko-osoite on hyvin samanlainen, mutta ei kuitenkaan sama kuin oikea osoitteemme.

Kaikkien valmennuslippujemme ja verkkotuotteidemme liput ostetaan osoitteessa, joka alkaa https://jasenyys.saamitahaluat.fi

www.uskallainnostua.fi
www.saamitahaluat.fi
jasenyys.saamitahaluat.fi
www.passionfor.fi/success tai www.passionforsuccess.fi
www.valmennusmatkat.fi
kauppa.uskallainnostua.fi (kauppa toimii SquareSpacen alustalla ja maksun yhteydessä siirryt osoitteeseen, joka alkaa https://secure.squarespace.com/)
www.hyvaparisuhde.fi
www.itsensajohtaminen.fi

[8] Avuksi

Osallistutko valmennukseemme etänä? Täältä löydät yleiset Zoom-ohjeemme.

[9] Yrityksemme 10times Oy on jakautui kahdeksi uudeksi yhtiöksi.

10times Oy toimi yhteisenä yhtiönä useammalle brändille vuosien 2018-2021 aikana. Uskalla Innostua -asiakkaita palvelee 12.10.2021 Uskalla Innostua Oy ja Varapuun asiakkaita Varapuu Oy. Vanhan 10timesin asiakaspalvelun sijaan suosittelemme ottamaan yhteyttä siihen yritykseen, joka vastaa tuotteesta. Varapuun asiakaspalvelun yhteystiedot löydät tästä.

  • Miten käy jo ostetuille lipuille, kursseille ja tuleville valmennuksille? Uskalla Innostua ja Varapuu vastaavat kumpikin omista valmennuksistaan. Lippusi ovat voimassa kuten ostaessa on sovittu. Uskalla Innostua -verkkokurssien ja lippujen osalta sinulle on lähetetty uudet vahvistukset / pääsy uudelle kurssialustalle tämän syksyn aikana. Jos et ole saanut meiltä viestiä vaikka sinulla pitäisi olla voimassa oleva lippu, ota meihin yhteyttä tällä sivulla. (Huom! UPW-lipuista ei ole vielä lähetetty uusia vahvistuksia).

  • Kuka vastaa Passion for Success 2022 -seminaarista? Seminaarista vastaa Uskalla Innostua. Seminaari toteutetaan yhteistyössä Varapuun kanssa.

  • Kuka vastaa Tony Robbinsin UPW-seminaarilipuista? Uskalla Innostua, kuten se on tehnyt vuodesta 2007 lähtien.

  • Mitä Uskalla Innostua ja 10times -verkkokaupalle on tapahtunut?
    Vanha 10times - ja Uskalla Innostua -verkkokauppa eivät ole enää toiminnassa. Kaupassa olleet Varapuun tuotteet löydät
    Varapuun sivuilta. Uskalla Innostua -verkkokaupassa oli ennen myynnissä mm. Viisas elämän -kirjat ja monia testattuja hyviä muiden tuotteita. Nyt Uskalla Innostua tarjoaa enää omat tuotteet verkkokaupassa. Valmennusliput löydät valmennustemme sivuilta, kirjat täältä ja verkkotuotteet täältä.


Voit ottaa meihin yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta, tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen tiimi@uskallainnostua.fi. Jos asiasi on kiireellinen, niin voit myös soittaa meille numeroon 045 1145 866. Vastaamme puheluihin arkisin 10-16 välisenä aikana. Jos et jostain syystä saa meitä kiinni, jätä ääniviesti / viesti / whatsapp-viesti, niin soitamme sinulle takaisin heti kun mahdollista.